Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

7/1

Publicerad 2009-01-07 17:09:57 i Allmänt,

Sista dagen på praktiken är gjord, ni vet inte hur jävla underbart det känns! Men lite tråkigt också, jag kommer typ sakna det rätt mkt. Men inte så mkt som jag har saknat skolan!:)
Just nu sitter jag hos min bror och gör ingenting;S har heller ingen aning om vad jag ska göra ikväll, det blir väl typ o sova. Jag kan va sliten!
Imorron äre skola och den nya tjejen från ? kommer, spännande!
men nu ska ja käka
hare braa pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela