Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Cereza !

Publicerad 2009-01-23 23:33:17 i Allmänt,

Underbart sköönt med fredag. Har inte haft tid för min blogg dom senaste dagarna, mkt skola och underbara kompisar !
Fått en del arbeten gjorda faktiskt. Känns som en obeskrivlig lättnad. Nu väntar bara ytterligare några arbeten och två prov till veckan:/ rehabilitering och omvårdnad, om nån är haj på diabetes kan den ju höra av sig till mig snarast...
Idag sluta vi faktiskt kl tio över tolv, ingen engelska. Hur gött som helst ! Efter skolan kom mamma och hämta mig och så körde jag hem, inte ens ett halv år kvar tills jag fyller ju ! hur jag längtar, det e ju liksom körkortet man vill ha. Det första jag ska göra när ja får körkort är att åka till malmö :) vadå frihet ! få gö vad man vill och grejer

Ikväll blev det mys hos jossan. Käka asgod mat och ba trivdes ! Och snart ska jag styra pyjamasparty för mina närmsta, fjantigt roligt ju. Imorron skulle jag egentligen till öret me pappa, men måste till jossan och fixa en grej så det blir inget öre. På kvällen har jag ingen aning vad jag ska göra, känner för att va hemma och kolla nån bra film och ba tare lugnt. Skulle ju va rätt gött faktiskt !
men nu väntar faktiskt gitarren ;)
pössssssssss

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-01-26 20:16:05

Lisa, har vi prov i rehabilitering också denna vecka? ;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela