Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

:D

Publicerad 2009-01-16 19:58:05 i Allmänt,

Fan va underbart att det äntligen är fredag, jag älskar den här känslan. En hel helg framför sig och massa mys !
Igår kolla jag på matchen jag egentligen skulle va me på men det blev inte så:/ men iaf,  Va lite spännande:P synd att det blev förlust för degerfors bara !  men nya tag igen nu som vanligt :/  efter matchen fixa ja så robin kunde följa med och sova hos mig. Han e typ det bästa som finns ! går inte att beskriva.
Men Efter dagens idrott har jag världens träningsvärk;S men så jävla skönt äre faktiskt. Imorron när jag vaknar kommer jag typ få be mamma hjälpa mig upp. Det brukar sluta så.. haha !
När jag kom hem från skolan så gick jag ut o sprang typ 5 km, så jäkla göttt !  Nu ikväll är bröderna hemma och det blir tacos och mys ! :) jag älskar det !
Imorron blire öret på dan sen träffa freja och jossan på kvällen. En helt perfekt lördag !
Men nu ska jag kila och va lite social med familjen:)
hare braa pössss

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-18 01:20:12

Vi åker till Sälen Lisa :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela