Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

..

Publicerad 2009-01-11 18:40:20 i Allmänt,

Haft en så jävla skön helg:) men nu äre över, känns typ som om det e söndag varje dag. Jag hatar söndagar:(
så jäävla mkt ångest och jag måste plugga hela kvällen och natten typ:/ egentligen !
Har fan inte gjort nånting i helgen, i fredas sov jag hos robin........och igår va pappa och jag i öret. igår kväll vare filmkväll, inga fel;)
Förövrigt åker min bror, maria och ellen utomlands den 1 a februari. Jag vill oxå! det behöver jag kanske just nu, elle!?
men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och ba gråta för att musiken e så braaa!
hare braa
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela