Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

!?

Publicerad 2009-01-26 21:42:58 i Allmänt,

OP2, Visst har vi prov i rehabilitering på torsdag !? vore synd om vi inte har det eftersom jag har pluggat så väldigt mkt..

Ibland känns det som om det bara är motgångar här i livet, just nu känns det faktiskt så. Och jag känner att jag egentligen inte har ork för sånt nu. Jag vill bara va lycklig:( Men i norge verkar man va lycklig så jag funderar på att flytta till min syster ! :D
Men iaf, jag älskar dej och det står kvar !
Idag vart det öret me jossan och freja : ) Tur att jag har dom. Hade omöjligt klarat det här utan dom ! elit
Snart ska jag kolla film, hahaha shall we dance !
men nu ska jag bara läsa lite om diabetes innan det blir film ;)
höörs då, pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela