Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Gott nyttt år!

Publicerad 2009-01-01 15:26:00 i Allmänt,

Nyår kan va överskattat, men jag hade fan sjukt roligt, synd bara att det var så jäävla kallt och att jag aldrig har tillräckligt med kläder på mig. 
Jag ska börja styra galna hemmakvällar med mina könor varje helg, älskar er!<3
Idag känner jag mig sjukt trött eftersom jag somna sex imorse och vakna typ 4 timmar efter. Så ikväll ska jag mysa med robin och sova masssor, det behöver jaaaaag
nu ska jag ut och gå, år 2009 ska jag gå minst 5 km varje dag
hare bra
kyssss



 
haha, jag älskar er mina könor! <3

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-02 01:16:25

jag älskar dig <3!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-02 01:16:40

jag älskar dig <3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela