Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Hårt liv !

Publicerad 2009-01-20 20:16:33 i Allmänt,

Snacka om att denna tisdan va en ovärd dag !
Massa strul i skolan och jag orkar inte ta upp det, men inte så jävla kul när andra förstör !
När ja satt på naturkunskapen ringde mamma och sa att hon va påväg till akuten;S som tur va sluta vi typ 10 min efter mamma hade ringt. Sen satt jag på akuten i typ i 3 timmar, inte det roligaste men iaf.. det gick braa ! : )
så lättad !

Just nu har jag precis badat och ska snart lägga mig och kolla film !
Va gött då att vi kommer åka till sälen i mars då flicks!?:D loveee
Men nu ska jag dricka teee och kolla film =)
hööörs pösssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela