Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

HTLM !

Publicerad 2009-01-25 14:44:17 i Allmänt,

kom precis hem från örebro me mamma, vart hos min bror och så :) massa mys !
Snart ska jag ta o börja plugga :/ mindre mysigt men måste ju tyvärr, orkar inte gö omprov, inget för mig;)
Förövrigt har jag ingen aning om vad jag ska göra ikväll? kanske träffa freja o dom. Aja den som lever får se :)
Nu ska jag iaf lägga mig i badet för det e så kallt :(
hööörs pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela