Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

It´s all about shoes !

Publicerad 2009-01-09 16:25:50 i Allmänt,

För skönt att det är fredag. Skolan va faktiskt rätt underbar men ibland ångrar jag att ja valde historia;S men men, ska fan börja plugga lite nu så kanske det blir roligare när man fattar lite sen !
Efter skolan blev det stan o fixa lite grejs me jonna, jossan och emily. 
Så jag kom typ hem för en stund sen och ska snart ut och gå:) Sen blire att bada sen ska jag antagligen till robin!?
imorron måste jag ta med min pappa och åka till örebro och handla, för ja känner att jag har typ inga kläder. Och så har jag verkligen inga skor helller;S jag blir så jäävla galen !
men nu ska jag ut och powerwalka i en timme !
höörs kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela