Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

klös!?

Publicerad 2009-01-24 18:16:25 i Allmänt,

Jag är nog en riktig grubblare !
Inatt vare för svårt och sova, jag tänker för mkt och inbillar mig massa saker. Det måste jag jobba bort innan det e försent Idag åkte jag till stan och träffa jossan och emily en stund. Sen blev det hem och lägga ansiktsmask och basta, för skönt : )
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska gö eftersom mamma och dom ska bort;S har ingen skjuts till kga heller : / så jag får väl typ käka mat och kolla film, rätt skönt det med faktiskt.
Men nu ska jag ut med hunden! höörs pösssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela