Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

LÖRDAG !

Publicerad 2009-01-17 13:11:35 i Allmänt,

Det känns som om ungefär alla åker till sälen nu. Jag vill oxå åka ! Nästa vecka åker min ena bror med familj till sälen, hur jag vill följa med. Synd att det inte går eftersom jag går i skolan :( kan inte hamna efter, för då e jag körd eftersom jag aldrig gör sånt jag hamnar efter med:S det e liksom så lisa !
inatt sov hjärtat här, massa mys. Låt det alltid va såhära !
Men nu snart ska jag ut och gå en mil, men det e fan lite drygt och komma ut bara;S men det känns för underbart när man kommer hem igen :) det e nästan värt det !
ikväll blire förhoppningsvis mys hos mig med mina favoriter:) synd att julia o emily svek :( ;)
men nu ska jag städa mitt rum och lite så
hare braa pösssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela