Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Onsdag !

Publicerad 2009-01-14 19:32:52 i Allmänt,



Idag äre onsdag och det känns som om det har vart den längsta dagen på länge alltså. Gick upp kl sex imorse, riktigt jobbigt efter att bara ha sovit ungefär två timmar. Då har man fan rätt att va trött i skolan !
Men eftersom jag har världens bästa klass så äre ju aldrig tråkigt i skolan, det e helt sjult underbart ! massa kärlek till Op2 ! Men bara för tråkigt när skolan sluta vid två ungefär och jag inte har nån skjuts hem eftersom såklart mamma jobba och pappa va i stockholm. Så jag satt kvar på skolan tills kl fyra och fick åak buss hem:S rätt drygt att komma hem kl kvart över fem på eftermiddan kan jag lova ! men men, jag är ju rätt härdad. Imorron börjar jag halv tio men får åka bussen för mamma och pappa börjar jobba kl sju:S Sjukt mkt oflyt denna vecka. Hoppas nästa blir fan så mkt bättre !
Förövrigt går dagarna för fort. Redan onsdag och snart äre helg, så jävla göttt ! Blir myskväll me flickorna : ) jag älskar er ! ska oxå plugga en hel del, det e ju mindre roligt. Men lika bra att jag verkligen tar tag i allting nu och får allt klart. Jag hatar att ha saker efter mig, det får mig att må dåligt ! sån e ja

Imorron är vi taggade för match mot kga. TÄNK OM vi bara skulle gå och vinna. Ni skulle inte tro era ögon!
Men hallå tjejer, ingenting är omöjligt och man alla bara ger allt man kan, så kan vi ju va rätt goooa mot kga imorron ;)

Men ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, typ kolla shall we dance. Nu har jag nog sett den 1000000 ggr, seriöst. Men ni vet ju hur det är, vissa filmer tröttnar man som aldrig på.
Men nu ska ja gå ut me molly ! hare braaa
pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela