Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Så elit !

Publicerad 2009-01-18 15:21:50 i Allmänt,

Skräll att det är söndag då. Jag får fan huvudvärk av att tänka på det. Jag hatar att lägga mig och sova på lördan, för segt att vakna upp när det e söndag kan jag känna !  Men va gör maaan.
Igår vare mys med Freja och Jossan och jag är faktiskt riktigt bra på att sjunga !
Sen åkte jag och sov hos robin. Vet ni vad det bästa som finns är!? att vakna upp bredvid honom:) så underbart
Men idag ska jag iaf göra dom där arbetena som jag fortfarande inte gjort. Sen ska jag powerwalka i timmar.
Och imorron äre fan värt och gå till skolan för jag har bara två lektioner:) slutar tolv, inga fel sådär på en måndag när man ba vill att det ska va torsdag, världens bäst dag !

Förövrigt blire ju inge oslo och oasis för mig. Fan va ledsen jag är. Men kan inte ta ledigt från skolan hur mkt som helst, ska ju på kryssning snart och så planerar jag och min syster att åka till kiruna en vecka i mars:) Götttt som fan, snart två år sen jag va där:D mittt GIRON !
Men nu ska jag va lite social med min bror :)
hörs då, pössssssssss

panik på mig själv för att jag inte orkar gö nåt som har med skolan att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela