Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

jag kan ha tid !

Publicerad 2009-01-24 23:35:49 i Allmänt,

Oh my god va tråkigt jag har det. Jag är hellre i skolan och har roligt.
Förut gjorda jag tacos och satt och åt helt själv. Jag hatar att va själv, klarar typ inte av det ;S Jag är så jävla ensam ikväll :( Men snart ska jag nog kolla lite fiilm och bara vänta på att mamma och pappa kommer hem, visste ni att det spökar här !? Nu vet jag fan att det e sant. läskigt !
Men iaf, imorron måste jag plugga massvis:( usch ! och kanske träffa freja o dom om det finns tid. Visste ni att jag är lite av en tidsoptimist!? så äre iaf..
men nu väntar faktiskt shall we dance ! <3 hare braa pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela