Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

:)

Publicerad 2009-01-28 19:02:29 i Allmänt,

nalinakalp.blogg.se 


Alltså, ena dagen är inte den andra lik. Jag är så glad att jag kan börja tänka på annat, det ordnar sig ju alltid. Men livet är inte alltid en dans på rosor, även om jag önskar att det var det !
Provet idag gick väl sådär. Man brukar ju ångra sig efteråt att man inte plugga mer, men men..mitt eget fel att jag inte lägger ner mer tid på skolan ! Jag föredrar att göra roliga saker, det e syyyynd !
imorron äre fredag för mig eftersom det  e sista dagen i skolan den här veckan. kryssning på fredag :)
imorron måste ja handla massa kläder;S och packa:( och träna ! jobbbigt men jag har inte rört på mig på ett bra tag
men nu ska jag fixa litte me skolan !
hörs pössss

Jag säger bara, ta en dag i taget !



Sorrow hangs like a halo, baby, on my head
But regret will never fill my vacant heart, no

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela