Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Lily 2 !

Publicerad 2009-01-02 19:52:42 i Allmänt,


Varför skulle jimi hendrix dööö!?

Idag kan jag va trött, bara för att robin sov här inatt och jag har sovit hela dagen. Det är så ologiskt att man blir trött att för mkt sömn, man borde fan bli utvilad!
ikväll har jag städat mitt rum och typ hela huset, grymt jobbigt men pappa blev så glad. Det va värt det kände jag när jag va klar..
Nu ska jag snart bada sen blire käk när mamma kommer, sen nån svinbra film. typ shall we dance läre bli!
Förövrigt undrar jag när sverige spelar nästa gång;S typ aldrig elle? spinn vidare på det, för min skull!
nu ska ja fiixa mig för baaadet!
pusss

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-01-03 11:52:08

Sverige spelar idag Lisa, men det kanske du redan vet nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela