Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Jag är en cry baby

Publicerad 2009-01-03 15:59:27 i Allmänt,

Fan va sårad jag blev igår då, trodde jag;O
Fan för människor som bara pratar skit och vill förstöra för dom som hare bra ! :(
idag ska jag va barnvakt en stund, hur jag älskar barn ! : ) sen ikväll ska jag nog till robin, han måste nog klippa miittt hår för jag står ut med det längre, så vi får se om jag kan gå till skolan på torsdag;) haha!
Madde sa att det är hockey ikväll!?:D underbart isf !

Förövrigt ska jag till sjukan o jobba måndag, tisdag och onsdag:( känns så jäävla träligt, jag vill väl va ledig på mitt lov!? men bara för att op suuger hårt
men nu ska jag basta sen ska jag va litte barnvakt vaa ! 
hare bra, pussss



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela