Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Underbara !

Publicerad 2009-01-13 17:38:30 i Allmänt,



Igår va jag så jävla trött på livet, så jäävla besviken. Men alltså, man kan inte alltid bara tycka synd om sig själv. Finns sånna som hare värre. Så jag tog tag i mitt liv och gick ut o sprang. Så jäävla underbart !
Och idag när jag vakna va jag så pigg, hade jag haft tid hade jag sprungit en mil typ ;D aja, synd att aldrig tiden finns !
Förövrigt har jag vart så sjukt glad hela dagen, livet e så jävla underbart och jag vill ba leva och andas!:D haha
Just nu sitter jag och gör ingenting, ska snart spela lite gitarr:) senare ikväll ska jag träna. Jag ska börja slimma på riktigt nu, idag har ja bara käkat bröd och morötter. Jag kan va braaa !
Men nu ser gitarren rättt så sugen ut ! höörs då, pusss !


jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela