Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Yiiiiiiiiiiiiiiahhhhhhhhh!

Publicerad 2009-01-21 19:09:49 i Allmänt,

Men det är väl bara att inse att jag kommer aldrig sluta förvåna mig ! Men som sagt, det jag inte vet nånting om mår jag inte dåligt av. Men det gör jag iaf ! för jag vet, att det finns saker jag aldrig kommer få reda på..

Idag har jag vart i skolan, dagen gick ovanligt fort faktiskt. Nu hare kommit fram att vi har ju massa prov här framöver;S haha ! massa omvårdnad och historia:( Jag hänger fan inte med i nåt av dom heller. Men får väl stå och och plugga ihjäl mig, har ju som sagt bara halva tiden på gymnasiet kvar nu. Kan va värt att plugga då. Det tkr min mamma iaf !
Efter skolan blev det freja me jossan, emily och matiiilda. Jag har iaf världens bäästa kompisar ! :D love
Och just nu sitter jag och skriver ett arbete och funderar på livet. Det kan va gött.. !?
men nu ska jag skriva klart mitt arbete sen ska jag duscha
höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela