Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090723 <3

Publicerad 2009-07-23 10:49:03 i Allmänt,

Torsdag, vakna kl halv åtta kunde inte somna om. Gick ut och gick typ en timme sen har ja städat hela huset tills nu:) känns bra ! jobbar halv tre till nio, och kl halv tio ikväll ska ja hämta hilding på stationen:D hur jag har saknat honom ! men så jävla myspys att han kommer hem idag iaf:) <3
Förövrigt jobbar ja hela helgen nu me, men det e faktiskt riktigt chill och jobba helg =)

men nu ska ja duscha och lite så, hare braaa !
om tre veckor e ja i turkiet ! puss på det ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela