Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

11/3

Publicerad 2009-03-11 17:00:40 i Allmänt,

Va trött jag börjar bli på att bara va hemma hela tiden och inte orka göra nånting. Ärligt så skulle jag ju hellre va frisk nu och sitta och plugga naturkunskap just nu, men har haft 40 grader feber hela dan och nu har jag 39. Så jag har ingen ork till att plugga ! :( Är så himla förkyld oxå, kan knappt sova. Typiskt att jag ska råka ut för allt liksom. Aja, vissa straffar väl gud direkt !

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem me mat, jag är så hungrig för jag har inte kunnat äta på hela dan typ. Man äter ungefär ingenting när man är sjuk, rätt bra för mig iofs, den överviktiga !
Aja, när jag verkligen blir frisk ska jag börja träna som bara den. Synd att jag missar våran lilla cup på lördag. Det känns inte rätt att få sitta på läktaren och kolla på, Life's Not Fair ! faktiskt.
Aja, nu blir att krypa ner under ett mysigt duntäcke och kolla film:)
Hare braa, pösss !




Sorry but I have to move on and leave you behind

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela