Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

16/3

Publicerad 2009-03-16 20:35:05 i Allmänt,



Första dagen i skolan på över en vecka, kändes typ..inge speciellt. haha, men lite kul att dom tog bort bänkarna vid b-salarna för att vi härjar för mkt och stör lektionerna. haha vart ska op2 ta vägen nu känner jag. Det kändes som hemma där. Aja, det funkar aldrig att få nåt bättre genom att göra nåt sämre !

Efter skolan blev det hem och sova dirr..helt slut och just nu har jag feber igen:( blir man frisk nån gång eller!? men jag ska inte klaga finns dom som har det betydligt värre. Så nu blire att lägga sig i soffan och kolla film :) take care !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela