Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

17/3

Publicerad 2009-03-17 20:40:23 i Allmänt,

Va man nå trött idag då!? orka inte ens gå upp imorse så mamma fick skjutsa mig, lyx så borde det va varje dag ! Efter skolan som sluta kl ett åkte ja med freja hem. lite fika och mys sen blev det körkortsexperten i två timmar, haha det är kul på teorin ! ;$
Nu sitter jag här och har nyss vart ute och gått, skapligt kallt ute men det blir fint väder imorron så det gör inget.

Kommentarer

Postat av: jocke

Publicerad 2009-03-17 20:54:05

jadu, jag vet nog varför du var så trött ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela