Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

22/3

Publicerad 2009-03-22 10:10:41 i Allmänt,

Va underbart med söndag, naat;S så väldigt otaggad på skola imorron men vad gör man, nu får jag inte ha nån mer frånvaro och alla inlämningar och sånt måste va inne i tid. annars kan det gå illa:P Jag är ju klassens värsting, lol ! synd att vissa inte fattar att dom stör lika mkt. Men men, jag längtar tills skolan är över :) jag kommer inte sakna!

idag ska jag plugga massa naturkunskap, jag har faktiskt vt i det så det blir ju och satsa på det;) för kul ! sen vid två ska vi åka hem, jag kör som vanligt. Om två månader och två dagar fyller jag 18:$ fatta vad jag längtar efter mitt körkort. Det går nästan före skolan just nu, på tisdag ska jag köra med trafikskolan. Ska bli rätt gött sådär:) jag fick anna ! det är top notch.
Men nu ska jag ta tag i mitt liv, vi hörs hare braaaa! pöss

jag saknar freja !

Kommentarer

Postat av: freja

Publicerad 2009-03-23 14:45:42

älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela