Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

23/3

Publicerad 2009-03-23 21:10:45 i Allmänt,

Idag har det vart massa plugg hela dagen. Gick upp kvart över sex imorse och läste låt den rätte komma in i typ två timmar. lite segt men det gäller ju att utnyttja tiden man har, jag är ju en tidsoptimist trots allt.
Efter skolan kom mamsen och hämta mig. När jag kom hem satte jag mig dirr med svenskan. Som jag hållt på med i typ 6 timmar nu. Och som äntligen är klart ! :D så jävla underbart äre med skola just nu !
Så nu är jag värd att sitta här och tjöta litte:) idag äre två månader kvar tills jonna fyller och imorron två månader kvar tills jag fyller. Längtar du lika mycket som jag jonna!?

Förövrigt inte så kul att det typ snöar mer än mest just nu;S jag vill ha vår och sommar nu ! och det känns ju inte roligt med snö just nu för ja har ju körlektion kl åtta imorron;S sugit värre, snön alltså ! men men va gör man

Men nu blire att lägga in lite gosiig musik på min ipod sen blire nog sängen rätt snart :) hare bra pusss



haha, va snögg man va elle ;)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-03-23 22:33:24

härliga tider <3

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-03-30 14:15:50

Jag längtar exakt lika mycket som du, om inte mer! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela