Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

29/3

Publicerad 2009-03-29 09:32:28 i Allmänt,

Heeej,
idag äre söndag och kl är bara nio, jag vakna halv åtta. Det kan kännas galet tidigt men det är skönt, då har man hela dan !
jag har haft en kanon helg ! I fredags kom älskade syster hem, och senare blev det kalas hos Klara som fyllde fem år =) åh hon betyder så mkt, jag har två systrar och bästa livet ! igår blev det öret med syster, rätt mysigt. Det bästa som finns i hela världen är när jag får va me henne ! <3
igår kväll blev det massa mys ;$ så jävla underbart, jag dör !

Idag blir det att ta en långpromenad med mamsen, och sen pluggga i massor:S kl tolv cirkus åker syster hem igen, känns såklart tråkigt men jag har ju lov om en vecka så då kan det bli jessheim om jag inte kanske måste ta tag i körkortet:S det är trööök , men värt !

förövrigt har jag fått sommarjobb ! :D kommer typ jobba större delen av sommaren;S men det blir ju rätt mkt pengar, tur att man tjänar så bra i dfs ! :D älska degerfors kommun ! så iaf, på tisdag ska jag gå bredvid från halv två till nio eftersom ja slutar skolan tolv:) sen kanske det blir att jobba extra i vår, inge kul men  ! make some money liksom ;)

jaja, nu ska jag käka lite frukost :) höörs, ha en bra dag !
pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela