Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

30/3

Publicerad 2009-03-30 17:46:11 i Allmänt,

Skönt med måndag igen faktiskt, inga fel o gå till skolan nu liksom ! Idag börja ja 9.40 och sluta halv ett typ : ) det va rätt skönt sådär ! Efter skolan kom mamma och hämta mig och så åkte vi hem och tog en lång promenad. Jag älskar verkligen mittt nya liv !
Ikväll blire massa mys;$ <3

förövrigt blir det förmodligen flytt till hösten, känns så jäävla underbart så ni anar inte :)
men nu ska ja duscha, höööörs pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela