Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

31/3

Publicerad 2009-03-31 21:45:52 i Allmänt,

En rätt stressig dag faktiskt, vakna kvart i nio börja halv tio. Men det va bara att stressa på och jag hann ju, så kung ! sluta skolan tolv och då blev det dfs o jobba från halv två till nio:) jag hade ångest innan men det gick riktigt bra, faktiskt riktigt roligt !
Alltd ska man behöva oroa sig i onödan, onödigt men !

Har precis duscha nu och ska snart börja me historian, fett prov imorrron:S känns inga vidare men värt och ge det en chans iaf ;) Efter skolan imorron blire en värsting promenad sen myys med min älskliing !  <3 Livet kan faktiskt inte bli bättre nu !
Men nu ska jag börja me historian:( höörs pössss

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-04-01 12:34:48

Åh vad roligt pluttan, att du har fått börja jobba extra :P

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Publicerad 2009-04-01 12:44:31

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela