Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Falun !

Publicerad 2009-03-21 17:57:11 i Allmänt,

Rätt skön helg sådär, igår kväll när jag satt hemma och höll på att plugga ihjäl mig ringde moster och fråga om vi inte ville komma över helgen. Så imorse åkte mamma och jag hit, jag körde hela vägen. Jag är rätt säker alltså !
Så idag har vi vart ute och gått och vart på stan litte. Rätt mysigt, jag älskar verkligen falun ! jag ska fan skaffa kille här o flytta hit;) det blir ju här man firar sin 18 års dag :D känns helt rätt !
ikväll blire massa god mat och robinson, har längtat efter det. så jäävla bra
men imorron blire att gå upp i tid och plugga lite=/ sen på eftermiddan ska vi åka hem igen, sjukt tråkigt ! men men, sånt är livet.
Nu ska jag mysa lite me alla hundarna !
hare braa pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela