Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fredag den 13e,

Publicerad 2009-03-13 21:00:31 i Allmänt,








Äntligen har jag kommit ur min soffa, har inte haft feber på över ett dygn. Känns obeskrivligt underbart kan jag lova, jag börjar se ljuset nu ! ;)
Igår kväll bar det av till Åsen med klassen. Tur att jag inte hade nån feber och kände mig rätt så okeej ! Vi åt iaf jätte god mat och massa onyttigheter, så nu mår jag dåligt. Jag som hade börjat mitt nya liv : ( aja, får ta tag i det imorron igen.
Har iaf sovit i en kåta eller kåpa? för första gången i mitt liv i natt. Men faktiskt, nu efteråt så var det faktiskt lite mysigt:$ jag jossan och marie sov på samma bord..haha tro mig, det var galet trångt ! Men ack så mysigt det var att ligga där och kolla upp i taket och se all rök och bara höra hur det brann i brasan ;)
Men man har ju inte sovit överdrivet mycket inatt. Men det tar man igen !
men det underbaraste var nog faktiskt att få komma hem till en varm bastu och få tvätta håret om och om igen tills det inte luktade rök längre. Röklukt är inte så mysigt faktiskt;S
men men, har iaf haft en mysig kväll/natt med åmål, josef och klassen. Nu har jag lärt mig att uppskatta min säng, den är inte så tokig trots allt ! ;)

Nu i eftermidda har jag vart i kga med mamsen en stund, sen åkte vi hem till min bror och käka middag. Massa mys ! Och just nu sitter jag här, fortfarande hos min bror och har inget att göra, jag vill väl festa som nalin och freja men jag är väl lite småsjuker så jag har ingen ork:( aja, nästa helg är ju min helg;)
ikväll blire väl att lägga sig i tid. Samling kl halv nio imorgon, känns iofs rätt tidigt men man klarar det mesta när man överlevt en natt i en kåta eller kåpa jag vet faktiskt inte vad det htr !
Men det ska iaf bli kul att få lira litttö ;) får se hur mkt jag kan va me och spela, egentligen ska ja inte va med alls. Men jag är trött på att ALLTID vara sjuk, så nu kör jag på trots sjuka;) härdad med andra ord !
Efter "cupen" som slutar kl sex ska jag nog hem till johan och käka pizza och kolla film, johan är typ världens bästa !
men nu ska jag lite social, hörs hare braaa
pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela