Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Friday I'm In Love !

Publicerad 2009-03-06 12:35:17 i Allmänt,

2009 lär bli mitt bästa år nånsin, jag har fan det bästa livet. Världens bästa kompisar o världens bäästa freja!
Fan va jag älskar livet ! jag vill aldrig döö :(
Aaa men idag är ingen skola för mig, kände mig sjuk imorse;S sov typ inget inatt oså..
men ikväll är jag frisk för då äre fest me bästa tjejen ! :)
Förövrigt rätt skönt att det är helg, kommer dock bli en del pluggande;S men så äre !

Jag och min syster har väl typ starka funderingar på att åka till rhodos typ i juni, den 7 e kanske. rätt gooit, Rhodos stad är typ det bästa som finns :D gee miig då !
Men nu ska jag duscha och packa litte sen kommer amanda och freja och hämtar mig,
Hare bra, Trevlig helg !
Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela