Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

halo

Publicerad 2009-03-08 12:19:08 i Allmänt,

Fyfan va jag hatar alkohol, nu kommer jag va nykterist tills jag dör. Alkohol är så jävla överskattat.
Men det va trevligt iaf igår:) men det är väl alltid trevligt innan det blir för mycket
aja, jag hatar iaf att vakna och ha världens värsta baksmälla, det är inte värt det !

Idag blire rätt lugnt, min bror kommer snart hit så ska vi käka, myyys ! Ska plugga ikväll oxå, prov på tisdag och torsdag;S omvårdnad och naturkunskap, känns rätt tungt sådär. Men det är ju bara livet
Mamma och pappa åker till turkiet den 12 e augusti, helt själv hemma en vecka, trodde jag ! Men imorse väckte mamma mig och sa att jag ska följa med;O aja, det blir väl götttt !
nu ska jag ut och gå en stund ! hörs då, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela