Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Livet !

Publicerad 2009-03-27 16:10:09 i Allmänt,

Sjukt underbart med helg. massa plugg i veckan, igår vare prov i naturkunskap, gick ju sådär faktiskt :S men men, jag orkar väl inte alltid ligga på topp ! Idag skrev vi en bokrecension på engelska. Gick rätt bra tror ja=)
Nu har jag precis duschat och väntar på lite folk sen blire kalas, myys !
Förövrigt kommer det bli massa mys i helgen !
nu ska ja kila, hare bra:) pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela