Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

sjuuuk !

Publicerad 2009-03-09 12:40:37 i Allmänt,




Idag är jag hemma från skolan, 39.5 grader feber..o det känns som om jag har halsfluss:S
Så idag har jag bara legat och kolla tv. typiskt att ja e sjuk den här veckan när vi har massa prov, kommer ju iaf missa provet imorron=/ men men, va gör man;S orkar ju inte plugga heller, fööör sjuk !
Nu ska jag kolla kolla film, shall we dance. Den kan ju iaf va bra !
hare bra pösss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela