Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tisdag

Publicerad 2009-03-10 09:57:47 i Allmänt,




Klockan är 09.46, har precis käkat frukost. Har så ont i halsen kan inte prata typ, så om en halv timme ska ja till vårdcentralen, halsfluss på g tror ja. Ni måste ju hålla med om att jag har rätt mkt oflyt just nu. Härda !
imorron äre studiedag så det känns ju kul o va sjuk då. aa, men man missar ju iaf inte så mkt då iofs, och på torsdag slutar vi kl tolv sen blire åsen me åmål och josef:) jag måste krya rätt mkt så jag kan följa med då. Känns väldigt viktigt, OP2 är viktigt för mig ! <3 Så

ingen skola alls för mig den här veckan eftersom vi e lediga på fredag

Så idag har jag ingenting att göra som vanligt, sitta vid datorn och kolla oc och the hills typ. Det är ju rätt chill men man tröttnat rätt rejält, det är okej att va sjuk en dag men...
Just nu sitter jag och kollar bilder från senaste turkiet resan, jag är fan rättt sugen på att dra diit nu alltså. Så kändes det inte igår, men det e ju braa ! Jag ska ba äta mat och steka !
Men nu blire litte stek tv innan pilgården, hare braa pösss !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 16:29:00

op2 viktiga? ööönnskkaa att jag kunde hålla med dig ..

Postat av: Nalin

Publicerad 2009-03-10 16:30:11

OP2 viktiga? ööönnsskkaa att jag kunde hålla med dig..

Postat av: Nalin akalp

Publicerad 2009-03-10 16:30:52

dt va jag som skrev det där .. JAG NALIN ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela