Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

=)

Publicerad 2009-03-01 20:39:53 i Allmänt,

Skön helg som faan, i fredags blev det mys hemma med familjen och tagga inför match. tror ja, jag kommer väl inte ihåg allt heller
I lördags blev det att åka till torsby och lira litttö. Ingen vinst men fan cred till degerfors damer som spela bästa matchen nånsiiin ! ? aa, gött som fan iaf.. efter matchen typ ont i huvet dirr. Feber på natten och allt va ju så jäävla pisssigt !
Idag vakna man typ halv fem och va aspigg, då vare ba att vänta på att vasaloppet skulle börja;) haha det måste man fan se varje år elle? sjukt bra och ja e nog kär i oskar svärd ! efter vasan blev det öret, jag kan älska öret mer än dig !

ikväll ska ja ba kolla massa film och känna hur mkt jag älskar mittt liv :D
men nu ska ja va social me släkten, hööörs
pösssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela