Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090412

Publicerad 2009-05-12 17:22:55 i Allmänt,

Usch vilken seg dag, vädret suger ju rätt mkt ! jag vill ha sommar, jag vill ha turkiet:(
kl åtta imorse hade ja körlektion, det gick braaaaaa och det va faktiskt roligt och köra me birger, jag är inte emot variation i vardagen liksom ;) efter det gick jag till skolan eftersom vi börja halv tio, men vi börja visst på sjukan kl tio. aaaa, så va viktigt det är att vi informerar varandra i op2 ;) aja, tur att ulrika är så snäll =)
vi sluta kl elva och då blev det vårdcentralen, jag har så ont i huvet 24/7 så ja behövde nåt bättre än alvedon och allt annat som inte hjälper ! döö va trött jag är på allt skit =)
Men nu ska jag vila en stund, ikväll kommer hilding ;)
hare bra ! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela