Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090502

Publicerad 2009-05-02 22:27:12 i Allmänt,

Men nu var det ett tag sen sist. Men vem sa att man har tid och sitta vid datorn och blogga när man har en pojkvän och massa plugg i skolan liksom !
men valborg va iaf lugnt, känns lite överskattat. Valborg kan ni yngre taa ! Själv satt man hemma me familjen och grilla och plugga teori. Nu äre faktiskt inte så jättelångt kvar tills uppskrivning, elle ja..det är ju över en månad kvar men=)
Igår blev det iaf så att hilding sov här. masssa mys ! och idag va vi barnvakt åt klara och winny, rätt jobbigt sådär men man ställer väl alltid upp för sina syskon liksom !? 
Nu ska ja fixa mig lite sen får vi ju se vad det blir liksom=)
hare bra, pösss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela