Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090503

Publicerad 2009-05-03 19:13:51 i Allmänt,

Sjukt jobbigt när folk ringer typ halv fem på morronen och vill snacka, för sen kan man inte sova ;) men så imorse vid fem börja ja plugga teori=) Jöbbigt värre ! Sen vid tio ringde ja och väckte min kära syster så kom hon hem och så åkte vi till öret=) alltid trevligt, dock rätt mkt ont i huvet och nu har ja även feber:S det suger men ja har körning imorron så ja måste till skolan=/ hårt liv !
men nu ska jag duscha lite sen vänta på att klockan ska bli nio !
hare bra, pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela