Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090506

Publicerad 2009-05-06 20:49:00 i Allmänt,

Vet ni, jag har haft sovmorgon varje dag den här veckan. Det är inga fel ! och vi har ingen mer engelska..vi har gjort våra timmar. Har bara nationella imorron och muntligt på fredag sen blire fan aldrig mer nån engelska kurs ;) rätt gooit sådär.
Idag skulle ja köra halv fem, men det blev inget för dom fick förhinder på körskolan. Rätt van med det numera. va less ja börjar bli. Men ärligt !
Så det blev och sitta och plugga massa pärmar på körskolan då.. sen komma pappa och hämta mig så blev det pizzza. jag orkar inte va nyttig längre. hellre dö fet och goo än att dö pinnsmal !!!!!!!!
men idag fick jag lön oxå:D känns rätt skönt, 1000 kr sådär ba !
Men nu ska jag kolla greys. hare bra, pösss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela