Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090518

Publicerad 2009-05-18 14:52:14 i Allmänt,

underbart skönt det känns att det inte är så mkt kvar i skolan nu. Bara ett muntligt prov på onsdag om olika ideologier, det är nästan lite roligt kan jag kännna ! och nästa vecka ska ett arbete om typ en ideologi va inne:P typ feminism kanske det blir !
sen äre lov, så jäävla skönt och ja längtar rätt mkt;$ men innan lovet ska ja fan hinna fylla 18, och det längtar ja ännu mer till ! Typ på söndag äre ju, så på lördag blire grillning hos mig sen statt men min älskade=)
idag ska ja plugga lite svenska då..och körkort;S och ikväll ska ja och papppa övningsköra lite
Och så sover hilding här inattt<3 kan inte bli bättre
men nu ska ja bada ! hare bra, pösss

Idag fyller malte 11 år ! misss :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela