Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090519

Publicerad 2009-05-19 22:24:25 i Allmänt,

Skönt, idag va vi lediga. Så imorse hade ja körlektion, det gick asbra faktiskt=) sen blev det hallsberg med pappa, följde me han till jobbet eftersom ja inte orka sitta hemma. Så ja satt och plugga teori i flera timmar, jobbigt men lärorikt;)
Nu ikväll har ja vart hos min bror, winny har börjat gå och hon är så jävla söööt ! :D ja vill ha en bebis fan ! :$
men just nu har ja lite feber och känner mig rätt tuuung;) så nu blire nåra alvedon och sängen.
hare bra!  pusss


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-05-25 13:55:30

Ja då får man väl gratta lillkussen då, fick ju inte tag på dig på telen, så får bli via bloggen, puss puss puss puss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela