Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091003

Publicerad 2009-11-03 15:48:39 i Allmänt,

skönt dag i skolan, börja åtta sluta halv tolv.. Efter skolan blev det o fixa lite grejer sen har jag precis vart och ridit :) det gick bra som vanligt dåå
ikväll blire att åka hem till min bror och käka myys..sen kanske ja måste plugga lite omvårdnad oxå=/
Förövrigt skönt att det snart är lördag för då ska vi fira lovisa :D eller, det e typ nästan en hel vecka men ;)
men nu ska ja fixa mig lite. ha en bra kväll ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela