Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091018

Publicerad 2009-11-18 19:04:06 i Allmänt,

ingen skola idag, fan va skööönt. Istället blev det örebro typ !
förövrigt slutar man aldrig förvåna sig, men men..nu vet jag iaf att man inte ska lita på alla, spec inte dom man tror man kan lita på. För det kan man inte alltid, och det är inte okej ! =)
Ikväll ska jag bara kolla på film och umgås me min älskade mamma :)
men nu blire lite te och en kvällsmacka ! take care
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela