Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091105

Publicerad 2009-11-05 21:30:38 i Allmänt,

Skönt att det är fredag imorron, extra skönt för vi slutar kl tolv=) vet inte riktigt va ja ska göra då men.. ska iaf rida och så:) och på kvällen blire nog och kika in på emilys 18års fest.. va som händer senare på kvällen vet man inte. men men, idag har jag iaf pluggat lite sen blev det lovisa en stund och sen träning :) rätt så jobbigt, men skönt och försöka komma igår igen;$
men nu ska ja plugga lite och dricka liite tee och ta kvällsmackan !
hare bra och sov gott, natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela