Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091111

Publicerad 2009-11-11 17:07:14 i Allmänt,

Värd dag !
Gick upp skapligt tidigt skulle ta ut hästarna och sen stressa hem och fixa mig och sen till tandläkaren, för ni vet. Jag hade ju ett hål i en tand.. När jag väl kom till tandläkaren sa dom typ att ne men du har inga hål, det är ju onödigt att laga tänder som är friska och fina. åh, då hade jag stressat dit i onödan:) men det gör mig inget, så länge jag slipper laga så ;) Tummen upppp !
Nu har jag precis badat och sitter och funderar på vad det blir till kvällen. Klockan åtta blire fläskfile till bonde söker fru, min favvvo !
Funderar nu starkt på att föna håret och se dra till kga. Men ha en bra kväll ! pusss

ååh, bilden är ju såå nice, noot ! men ärligt bästa semestern någonsin=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela