Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091114

Publicerad 2009-11-14 15:46:49 i Allmänt,

Älskar vi lördagar eller?;S
Kom precis hem, har vart och kollat innebandy, det gick faktiskt ovanligt bra för flicksen, övning ger färdighet !
nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.
Förövrigt har mina syskon vart hemma och ätit idag, myys ! och senare ikväll kommer min tredje bror och hans familj eftersom dom inte kunde komma på dan. Så ikväll blire och käka me familjen sen blire höglunda, mm kommer bli galet roligt:)
men nu ska jag kolla vad jag har för kläder och vänta på att patrik kommer så vi kan börja dricka=) ha en bra kväll för det ska jag haa ! take care
pusss


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela