Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091119

Publicerad 2009-11-19 10:02:10 i Allmänt,

haha kul att jag tror att det är oktober;O inte okej !
idag är jag hemma från skolan, sjuk.. feber och asont i huvet :( hoppas jag blir frisk till helgen iaf för då blire åka av !
Så idag ska jag bara ligga framför tvn och kolla one tree hill och tycka synd om mig själv för att ja missar redovisningen i skolan, såå tungt ! men dock inte för roligt och ha det efter sig.
men nu blire en dusch sen oth ! ha en bra daag för det kommer ju verkligen jag att ha:)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela