Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

!

Publicerad 2009-11-15 11:57:16 i Allmänt,

Gårdagen blev mycket lyckad, dock kanske man börja dricka lite för tidigt och lite för mkt, kl åtta va jag i den finaste formen typ, sen gick det utför
idag sov ja ända till halv tolv, galet;S halva dagen är ju borta typ ! så nu ska jag och mamsen ta en promenad:)
senare idag vet ja inte vad det blir, typ träffa lovisa och flööta oss lite, aldrig fel dagen efter.
Men nu ska jag gå ut, ha en bra dag ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela