Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

es regnet !?

Publicerad 2009-11-17 11:06:34 i Allmänt,

idag äre ingen skola för vi skulle typ på en mässa i örebro men det va inget tvång liksom, så jag är hemma. För typ det skulle komma massa småknattar till våran skola idag=) gulligt, typ min brors baarn ungefär. Imorron äre typ heller ingen skola, så jäävla kasst;S
men aja, kom nyss hem från stallet, orka inte rida för det bara regnar helt tiden. Värdelöst !
Idag ska jag bara jobba med mitt PA och typ soofta och ikväll blire one tree hill maraton, haha kommer ihåg när vi hade oc maraton i ettan, det va längesen och jag saknart !
men nu ska jag ta ett bad och vänta på att det blir helg igen, ha en bra dag, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela